Thursday, April 28, 2011

Salam TAKZIAH. .

TAKZIAH !
kepada keluarga Aishah Amira Jamil yang baru sahaja kehilangan ayahnda tercintanya
semoga rohnya dicucuri rahmat
AL-FATIHAH


4.30p.m,aku sampai kat HOSPITAL SULTANAH AMINAH,JB coz nak melawat ayah eca yang baru msuk ICU smlm.Akibat serangan jantung,aku sempat lagi tgk keadaan ayah eca yg trlantar tp still lom sedarkn diri.Mayb doctr bg ubt utk ayah dia rehat.Aku,Wani,Haikal,Amoy sempat lg brbual2 dgn eca pasal ayah dia then 5.30p.m kteorng gerak blek kerumah masing2.!Tepat 10.00p.m aku dpt call dr eca,darah aku dah brderauu masa tgk screen fon,tp aku kuatkn smngt utk jwb call dia,btol sangkaan aku ayah eca telah kembali ke rahmatullah.Hanya Tuhan jea yg tau mcm mana perasaan aku masa tu,eca menangis. .ECA,KUATKAN SEMANGAT KAU!DAH TIBA MASANYA UNTUK AYAH KAU PERGI.KITA YANG MASIH HIDUP NI KENE TERUSKAN JUGAK. .SABAR!AKU SENTIASA ADA UNTUK KAU. .walaupun kte mula rapat ble msuk poli tp aku dah anggap kau mcm adik-bradik aku sndiri. .s e k i a n

No comments:

Post a Comment