Monday, June 28, 2010

KawanKawanKawan;D

SHAFINAZHUSNA,start kenal dia since form4..coz dia classmate aku and dduk depan aku jea.teman gaduh aku kalau belajar math ngn dia..haha!boleh jd gle kalau layan dia lame2..nasihat aku,kalau nmpk dia kat mana2 jgn tgur..hahaha!;P
Dua eko minah nie BFF aku sejak form1 till skrng...lame kn our relationship?hehe...SYIFFAKAMIL and AINAAAZAHARI kalau korang xde dlm hidup aku,xtau laa BELLASALEH jd apa skrng nie..btw,syiffakamil skrng nie da brade kat politeknikmerlimau and apa yg menarik kteorng 1 poly kecuali ainaaazahari coz dia dpt poli kat phang..jauhh tuh!tp xpe dia mmg ske jauh2 boleh brdikari katanya laa..;)masa gmbr nie diambil,esknya ainaazahari da brangkat ke phang..sedih siakk!takecare ainaa;D
Dikenali sebagai AISYAHtinggi,kenal dia since form2 lg till skrng..mcm2 secret da share brsama2,and now dia da smbng stdy kat Pahang,kolejshahputra..;(

1 comment: