Tuesday, April 19, 2011

Besar kesilapanku besar lagi kesilapanmu,
Hampa yang kau rasakan hampa lagi perasaanku,
Kau cuba menyatakan aku membuat kesilapan,
Yang xmungkin kau maafkan lagi,
Ku xmungkin kau perlu disisi..
Besar kesalahanku besar lagi keegoanmu,
Berkali ku beri alasan berkali-kali kau menolaknya,
Kau ingin ku menyalakan diri ini bagai lilin,
dan terbakar oleh perbuatanmu,
suasana sepi kini menambahkan hening didalam hatiku,
Mengadil sikapmu biar dijiwamu aku tlah tiada,
Waktu begini diusik kenangan silam yang brtandang,
Lalu kubiarkan ia menabahkan hati ini,
Kekasihku sukup engkau buatku begini,
Luka ini usah kau berdarahkn kembali,
AKU MASIH CINTA PADAMU,
AKU MASIH SETIA PADAMU,
Kembalilah engkau kepadaku seperti dahulu,
DIDALAM RINDU KU MENANGIS,
didalam kalbu ku terasa,
Teringatmu dikala derita yang memisahkan kita,
Didalam sendu kuberseru,
Yang terukir dalam hatiku,
Kekasih bukalah pintu untuk sekali ini,
AKU CINTA KEPADAMU



No comments:

Post a Comment